Postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania/zameldowania
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich; pok.216; tel. 87 307 09 53
Wymagane dokumenty
1. Podanie o wymeldowanie/zameldowanie.
2. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.
3. Kserokopia tytułu prawnego do lokalu (umowa najmu, akt notarialny, przydział…)
2. Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.
3. Kserokopia tytułu prawnego do lokalu (umowa najmu, akt notarialny, przydział…)
Opłaty:
Opłatę skarbową w wysokości 10 zł należy uiścić w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto Urzędu Miejskiego w Orzyszu
67 9364 0000 2003 0001 9817 0001
67 9364 0000 2003 0001 9817 0001
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
1 miesiąc; w sprawach skomplikowanych – 2 miesiące. Do terminów tych nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu – art. 35 kpa
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego za pośrednictwem Burmistrza Orzysza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji wszystkim stronom postępowania.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1382 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj.Dz. U. z 2018r., poz. 1044zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.– Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz.2096 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj.Dz. U. z 2018r., poz. 1044zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.– Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz.2096 ze zm.)
Opracował
Bożena Gajdulewicz
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Bożena Gajdulewicz
Zatwierdził
Bożena Gajdulewicz
Data sporządzenia
czwartek, 3 sty 2019 12:55
Data zatwierdzenia
czwartek, 29 paź 2009 13:32