Zaświadczenie o zameldowaniu/wymeldowaniu
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich; pok. 216; tel. 87 307 09 53
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia
2. Potwierdzenie dokonania wpłaty
3. Dokument tożsamości ( do wglądu)
2. Potwierdzenie dokonania wpłaty
3. Dokument tożsamości ( do wglądu)
Gdzie odebrać formularze:
Wydział Spraw Obywatelskich; pok. 216
Opłaty:
Opłatę 17 zł za zaświadczenie należy uiścić kasie Urzędu lub na konto Urzędu Miejskiego w Orzyszu
67 9364 0000 2003 0001 9817 0001
67 9364 0000 2003 0001 9817 0001
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni
Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie wnoszone do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego za pośrednictwem Burmistrza Orzysza w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1044 ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.– Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz.2096 ze zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.– Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz.2096 ze zm.)
Opracował
Bożena Gajdulewicz
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Bożena Gajdulewicz
Zatwierdził
Bożena Gajdulewicz
Data sporządzenia
czwartek, 3 sty 2019 12:54
Data zatwierdzenia
czwartek, 29 paź 2009 13:32