WYDAWANIE DECYZJI W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Ogólno-Organizacyjny i Spraw Obywatelskich pokój nr 4 telefon 087 424 10 47
Wymagane dokumenty
Podanie o wymeldowanie napisane przez osobę wnoszącą / właściciela, najemcę lokalu, głównego lokatora/.
Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.
Gdzie odebrać formularze:
Brak ustalonego wzoru.
Opłaty:
Opłata skarbowa - 10 zł
Opłatę skarbową uiszcza się w Kasie Urzędu Miejskiego w Orzysz pok. Nr 17
Opłatę skarbową uiszcza się w Kasie Urzędu Miejskiego w Orzysz pok. Nr 17
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
1 do 2 miesięcy, sprawy szczególnie skomplikowane powyżej 2 miesięcy (gdy trzeba wyznaczyć kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu).
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Orzysza w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.
Inne wskazówki, uwagi:
Podanie powinno zawierać informacje o tym: kogo wymeldować, z jakiego adresu, od kiedy nie zamieszkuje (uzasadnienie przyczyn żądania wymeldowania), aktualny adres pobytu osoby, która ma być wymeldowana (jeśli jest znany).
Podstawa prawna:
- art. 15 ust.2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji i ludności i dowodach osobistych (Dz.U.Nr 139, poz.993 z 2006r. z póź. zm.)
- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98, poz.1071 z 2000r. z póź. zm.)
- ustawa z dnia 16.10.2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225, poz 1635 z 2006r. z póź. zm.)
- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98, poz.1071 z 2000r. z póź. zm.)
- ustawa z dnia 16.10.2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U.Nr 225, poz 1635 z 2006r. z póź. zm.)
Opracował
Bożena Gajdulewicz
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Bożena Gajdulewicz
Data sporządzenia
środa, 26 wrz 2007 13:56
Data zatwierdzenia
czwartek, 29 paź 2009 13:31