ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Orzyszu pok. nr 4 tel. 424 10 47
Wymagane dokumenty
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dla mężczyzn do 50 lat), odpis aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich, zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego.
Druki meldunkowe:
- zgłoszenie pobytu stałego
- zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
- zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące
Druki meldunkowe:
- zgłoszenie pobytu stałego
- zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
- zgłoszenie pobytu czasowego ponad 3 miesiące
Gdzie odebrać formularze:
Druki meldunkowe można pobrać w pok. nr 4
Opłaty:
Zameldowania i wymeldowania nie podlegają opłacie
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Załatwienie spraw meldunkowych następuje z chwilą zgłoszenia się do pok. nr 4 z niezbędnymi dokumentami
Inne wskazówki, uwagi:
Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego jest potrzebne tylko dla osób meldujących się na terenie miasta i gminy Orzysz na pobyt stały, które przybyły z innej gminy
Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10.04.1974r. – tekst jednolity Dz. U. 139 poz. 993 z 2006r.
Opracował
Bożena Gajdulewicz
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Bożena Gajdulewicz
Data sporządzenia
środa, 26 wrz 2007 13:47
Data zatwierdzenia
czwartek, 29 paź 2009 13:31