Wydawanie dokumentów z ksiąg stanu cywilnego i potwierdzanie danych osobowych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego ul. Giżycka 15 telefon: (087) 424 10 45
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego.
2. Do wglądu:
• dokument tożsamości.
2. Do wglądu:
• dokument tożsamości.
Opłaty:
Opłata skarbowa:
• za wniosek - 5,00 zł,
• za odpis skrócony – 15,00 zł,
• za odpis zupełny – 25,00 zł,
• za zaświadczenie o dokonanych wpisach lub o ich braku oraz za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego – 18,00 zł,
• pozostałe zaświadczenia – 19,00 zł,
• za poświadczenie kserokopii aktu stanu cywilnego – 3,00 zł od każdej zaczętej strony.
• za wniosek - 5,00 zł,
• za odpis skrócony – 15,00 zł,
• za odpis zupełny – 25,00 zł,
• za zaświadczenie o dokonanych wpisach lub o ich braku oraz za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego – 18,00 zł,
• pozostałe zaświadczenia – 19,00 zł,
• za poświadczenie kserokopii aktu stanu cywilnego – 3,00 zł od każdej zaczętej strony.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie po wpłynięciu podania.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Inne wskazówki, uwagi:
O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy, kto wykaże w tym interes prawny.
Podstawa prawna:
art. 79 - 83 ustawy z dnia 29 września 1986r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz. 180 z późn. zm.).
Opracował
Lucyna Czaban
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Lucyna Czaban
Data sporządzenia
poniedziałek, 13 paź 2003 23:19
Data zatwierdzenia
wtorek, 14 paź 2003 11:16