Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego ul. Giżycka 15 telefon: (087) 424 10 45
Wymagane dokumenty
1. Podanie o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
2. Załączniki:
• dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC.
3. Do wglądu:
• dokument stwierdzający tożsamość.
2. Załączniki:
• dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC.
3. Do wglądu:
• dokument stwierdzający tożsamość.
Opłaty:
Opłata skarbowa:
• za wniosek – 5,00 zł,
• za załącznik - 0,50 zł,
• za wydaną decyzję – 30,00 zł.
• za wniosek – 5,00 zł,
• za załącznik - 0,50 zł,
• za wydaną decyzję – 30,00 zł.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego) a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, za pośrednictwem Burmistrza Orzysza (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Orzyszu). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna:
art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz. 180 z późn. zm.).
Opracował
Lucyna Czaban
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Teresa Sokołowska
Data sporządzenia
poniedziałek, 13 paź 2003 23:13
Data zatwierdzenia
wtorek, 14 paź 2003 11:19