NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Miejsce załatwienia sprawy
1.Wniosek o nadanie numeru porządkowego- do uzyskania w Refer acie Rozwoju Gospodarczego i Promocji pokój 22
Wymagane dokumenty
2.Załączniki
-mapa zasadnicza z naniesioną inwentaryzacją budynku
-zgłoszenie budynku do użytkowania lub decyzja o pozwoleniu na użytkowanie ze Starostwa Powiatowego w Piszu.
-mapa zasadnicza z naniesioną inwentaryzacją budynku
-zgłoszenie budynku do użytkowania lub decyzja o pozwoleniu na użytkowanie ze Starostwa Powiatowego w Piszu.
Gdzie odebrać formularze:
Referat Rozwoju Gospodarczego i Promocji pokój 22.
Opłaty:
0płata skarbowa w znaczkach skarbowych:
-za zawiadomienie - 11,00 zł
-za każdy załącznik do wniosku- 0,50 zł (znaczki dostępne w kasie urzędu).
-za zawiadomienie - 11,00 zł
-za każdy załącznik do wniosku- 0,50 zł (znaczki dostępne w kasie urzędu).
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Do 30 dni.
Tryb odwoławczy:
nie przysługuje
Inne wskazówki, uwagi:
Przed wydaniem zawiadomienia o nadanie numeru należy zgłosić budynek do opodatkowania (Referat Finansowy pokój 17).
Podstawa prawna:
Art.9 ust.1 rozporządzenia Prezydenta Rzeczpospolitej z dnia 24 października 1934r. O ustalaniu nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości (Dz.U. Z 1934 Nr.94,poz.850
z późn.zm.) oraz § 1rozporządzenia Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia
25 czerwca 1968r w sprawie numeracji nieruchomości (Dz.U.z 1968r Nr.23, poz.151).
z późn.zm.) oraz § 1rozporządzenia Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia
25 czerwca 1968r w sprawie numeracji nieruchomości (Dz.U.z 1968r Nr.23, poz.151).
Opracował
Jadwiga Gąsiewska
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Jadwiga Gąsiewska
Data sporządzenia
poniedziałek, 7 lip 2003 09:54
Data zatwierdzenia
wtorek, 9 gru 2003 08:47