Gminne Centrum Informacji
Zadania / Kompetencje
- Organizacja i prowadzenie Gminnego Centrum Informacji w Orzyszu.
- Przybliżanie bezrobotnym gminy problematyki wyszukiwania ofert
pracy w internecie , praktyczna pomoc i nauka .
- Informowanie bezrobotnych o ofertach pracy podawanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piszu.
- Udostępnianie sprzętu komputerowego i pomoc w jego obsłudze osobom
bezrobotnym .
- Nauczanie pisania życiorysów, listu motywacyjnego , podania .oferty .
- Udzielanie niezbędnej pomocy w rozwiązywaniu problemów
osób bezrobotnych .
- Aktywizacja osób bezrobotnych , umacnianie wiary we własne siły
i możliwości w poszukiwaniu ofert pracy .
- Nabywanie umiejętności prowadzenia rozmów z pracodawcą .
- Przybliżanie bezrobotnym gminy problematyki wyszukiwania ofert
pracy w internecie , praktyczna pomoc i nauka .
- Informowanie bezrobotnych o ofertach pracy podawanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Piszu.
- Udostępnianie sprzętu komputerowego i pomoc w jego obsłudze osobom
bezrobotnym .
- Nauczanie pisania życiorysów, listu motywacyjnego , podania .oferty .
- Udzielanie niezbędnej pomocy w rozwiązywaniu problemów
osób bezrobotnych .
- Aktywizacja osób bezrobotnych , umacnianie wiary we własne siły
i możliwości w poszukiwaniu ofert pracy .
- Nabywanie umiejętności prowadzenia rozmów z pracodawcą .