Witamy na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Orzysz
W naszym biuletynie umieszczamy informacje, których publikacja jest obowiązkiem ustawowym, oraz inne treści, które naszym zdaniem będą pomocne mieszkańcom Gminy i innym zainteresowanym osobom.
Mamy nadzieję, że dostarczane przez nas informacje znajdą Państwa uznanie. Ewentualne uwagi lub wnioski prosimy kierować pod adresem Urzędu.
Serwis niniejszy będzie nieustannie aktualizowany i będziemy się starać go rozwijać tak, aby rzeczywiście spełniał oczekiwania użytkowników.
Wszystkie informacje publiczne, zarówno te, które znajdziecie Państwo w niniejszym biuletynie, jaki i inne niepublikowane tutaj, są udostępniane w Urzędzie Miejskim, Urzędzie Stanu Cywilnego lub w jednostkach organizacyjnych gminy miejskiej w trybie określonym w ustawie o dostępie do informacji publicznej.
W każdej chwili mogą Państwo skorzystać z instrukcji korzystania z biuletynu, który oddajemy niniejszym Państwu do dyspozycji.
UWAGA!
Urząd Stanu Cywilnego w Orzyszu przyjmuje interesantów w godz. 7:30 – 15:00. Każda środa jest dniem pracy wewnętrznej, w tym dniu nie są przyjmowani interesanci.
Na wszelkie pytania odpowie Pani Kierownik USC Joanna Drabent, tel. 600902883.
Aktualnie uzyskanie odpisów aktów stanu cywilnego (aktu urodzenia, aktu małżeństwa, aktu zgonu) możliwe jest w każdym USC na terenie kraju.
Odpis aktów stanu cywilnego uzyskać można również przez internet. Szczegóły znajdują się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-odpis-aktu-stanu-cywilnego-urodzenia-malzenstwa-zgonu
Sprawy dotyczące dowodów osobistych, zameldowań i pozostałych spraw obywatelskich załatwiane są normalnie w godzinach pracy Urzędu 7:30-14:30 w pok. 217. Każda środa jest dniem pracy wewnętrznej, w tym dniu nie są przyjmowani interesanci.