Urząd Miejski w Orzyszu

Biuletyn Informacji Publicznej

WYDAWANIE DECYZJI W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Miejsce załatwienia sprawy

Referat Ogólno-Organizacyjny i Spraw Obywatelskich pokój nr 16 telefon wew. 19

Wymagane dokumenty

Podanie o wymeldowanie napisane przez osobę wnoszącą / właściciela, najemcę lokalu, głównego lokatora/.
Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu.

Gdzie odebrać formularze:

Brak ustalonego wzoru.

Opłaty:

Opłata skarbowa:


- od podania - 5 zł


- od załączników - 50 gr.


Opłatę wnosi się w znakach skarbowych dostępnych w Kasie Urzędu, na poczcie lub w banku.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

1 do 2 miesięcy, sprawy szczególnie skomplikowane powyżej 2 miesięcy (gdy trzeba wyznaczyć kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu).

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Orzysza w terminie 14 dni od otrzymania decyzji.

Inne wskazówki, uwagi:

Podanie powinno zawierać informacje o tym: kogo wymeldować, z jakiego adresu, od kiedy nie zamieszkuje (uzasadnienie przyczyn żądania wymeldowania), aktualny adres pobytu osoby, która ma być wymeldowana (jeśli jest znany).

Podstawa prawna:

- art. 15 ust.2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji i ludności i dowodach osobistych (Dz.U.Nr 87, poz.960 z 2001r. z póź. zm.)


- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Nr 98, poz.1071 z 2000r. z póź. zm.)
- ustawa z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U.NR 86, poz960 z 2000r. z póź. zm.)

Data sporządzenia

poniedziałek, 30 cze 2003 15:15

Data zatwierdzenia

poniedziałek, 30 cze 2003 15:25
Data dodania: poniedziałek, 30 cze 2003 15:15
Data upublicznienia: poniedziałek, 30 cze 2003 15:25
Data przejścia do archiwum: czwartek, 29 paź 2009 13:35
Opublikował(a): Ewa Wasilewska
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 1752 razy